Emmaa !

hejhej :)

va med emma förut, har inte vart med henne på jättelänge ! :)
men först så gjorde vi inte så mycke, jag plattade hennes hår och vi tog kort å grejsa !,
sen så NÖRDADE VI WINX :O det va jättelöjligt men vi blev helt inne i de ^^
menmen imorgon ska vi försöka komma längre, jag skulle hem så vi han inte så mycke,
sen så körde emma men hon gjorde så att allt vi hade gjort togs bort :O
sååå vi får köra om igen :D


jah så imorgno blir de emma dåå ! ;D

hejdåå ♥

bilder.. kommentera !






åååh jag får damp tar en evighet å få upp bilderna å daampar !

så ni får denna bilden på mig då ^^ <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

fiiin bild :)

2011-08-20 @ 09:37:18
Postat av: Anonym

Svar : tack :) ! Vem ?

2011-08-20 @ 11:44:22
Postat av: Anonym

ojj ^^ kristina xd

2011-08-21 @ 19:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0