sovit i husvagn :D

tja tjaaa :D

igår så va jag med Ebba och Tova och Fanny :D

det va jättekuul !
vi va hos ebba, hon bor på landet å har typ 10 hundar å 3 katter eller nåt


och en katt hade fått små söta katt-ungar, dom va typ bara några veckor gamla !
sen så tog vi massor med kort, dom kanske kommer ikväll eller imorgon :)

för har inge batteri i kameran ^^)

sen så sov vi i husvagn fast fanny kunde inte så de va bara jag å ebba,tova !
men de va skitkul ändå, tova somnade först, sen vet jag inte ^^
jag å ebba tog några kort på tova när hon sov å vi hålde på å skita ner oss :
p


sen så idag åkte vi hem, och sen ska jag va med Emma :D
kanske kommer kort efter de också, får se :)



hejdååå, hoppas ni läste allt ^^ :D

fick bli en gammal bild :p





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0