isa,felicia,viktor,billy,felix

hejhej förlåt ingen bloggning men haft det grym i mariestad
isabell har ju sovit över så har jaga vart massor med henne
men igår va jag med Isabell,Viktor,Felicia,Billy :)
det va väll sådääär, gick mest med isabell å de va ju kul :)
sen åkte vi till stan å mötte upp sandra och ebba !
det va jättekul å träffa sandra för hon å isabell är så
bra vänner, hon är jättesnäll å gullig !
idag va jag med isabell imorse sen så va jag lite med
viktor och felix sen så gick felix å då gick jag å viktor på stan sen åkte jag hem
och gjorde hemgjord glass sååå gott !
här kommer världens failade bild ^^
tog kort och så råkade jag spilla glassen ^^
snyggast !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0