efter bodaborg !

heeeej
är hemma efter bodaborg nu :)

vi klarade 2 st, jag vet vi suger men det va jättekul å de va ganska många där å vi va bara dr i 3 timmar.
sen så körde vi djungeln ganska många gånger men det gick aldrig sen kom vi på att vi skulle dra i bananer som hängde men när vi hade gått ut å skulle gå in så stängde dom precis -.-
men får hoppas att det blir nån annan gång :D
men det va ju ganska många som man inte förstod va man skulle göra ^^
jaja men i en så va de en mörk tunnel man skulle gå in i å det va KOLSVART,
jag å isabel la oss i den å fick världens skratt-attack
så tobias å mamma gick in ¨å greja när vi låg på golvet å skratta men vi klarade inte den ^^(
på vägen dit kollade vi på ''jag saknar dej''
den va ju jätte bra !


nu sitter jag å kollar på glee iaf :)
imorgon har jag ingen aning om vad vi ska göra menmen :)


älskling jag saknar :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0