tjejkväll/halloween

heeej,
tjejkvällen igår va GRYM !
skulle ju igentligen bara vart med Ebba,
men de blev ebba OCH fanny,madde,victoria,tova också !
det va jättemysigt, vi va hos fanny !
först så satt vi å tog kort å pratade å grejs, tog en lite tur i området!
sen så hyrde vi film å köpte godis,
filmen hette närkontakt för er som gillar skräckis, borde se den USCH !
säger jag bara, den va otrooligt äcklig å läskig å så :P

men idag åkte jag till mariestad iaf :)
när jag kom fram å skulle gå ut så va de en gubbe han bara : heej ( å tänkte krama mig )
å sen bara : ojj de va fel ..
det va lite pinsamt ^^
men nu sitter jag här på skype-adda celineeriksson :D

pusss



Kommentarer
Postat av: Hanna

Söta!

2011-10-31 @ 10:49:19
URL: http://hannki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0