toorsdag !

tjao tjao :)

sorry att jag inte uppdaterat men skulle lägga ut igår men hände nåt med datan så den blev såhäääääääääääär seg !
men nu iaf :)

igår så va jag i skolan även om jag va förkyld för vi skulle ha prov å ville INTE missa !
men när vi skulle ha spanska kändes det som jag fick världens feber, men starnnade å den gick över !
sen så hade vi idrott, gymmade lite å så.. sen så när vi hade SO, så fick jag huvudvärk å blev jättevarm i kroppen så fick åka hem :(

men iaf idag är jag hemma !
tror jag ska va hemma imorgon också, så att det här kan gå över någon gång :(

men imorgon om jag är lite friskare ska jag till EBBA :D
ska ha lite mys/onepiece kväll :D

och sen på halloween ska vi också va å buusa lite :)

pusspuss ;*














macbook in my ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0