besta kvällen på länge !

hejhejhej !
igår så hade vi överasknings fest för Mattias. !
det va jättekuul, först så åt vi hemmagjord pizza som var otrooligt god !
sen så bestämde vi att vi skulle bada i fannys badtunna !
Tova ville inte bada så hon satt brevid å tog lite kort !
sen efter ett tag gick fanny upp,
då skulle jag gå med upp men jag satt å kliade på mattias o hampus ryggar med mina ''långa'' naglar..
så dom hållde kvar mig i vattnet, sen så satt vi där å myste jag ricky mattias hampus...
sen gick hampus upp -.-
men tillslut så var vi tvugna att gå upp för vi fick inte bada längre så då kom PerÅke med kallt vatten :o
då sprang vi upp å duschade !
sen kollade vi lite på idol sen så sätte vi på ''Sex & The City'' :) !

när vi hade kollat på den en bit så skulle vi hem..
sen typ somnade jag direkt efter för var sååå trött -.^


bildeeer...





































puss

Kommentarer
Postat av: fanny

Åhh! Hahaha sista bilden! HAHAHAHAH

2011-10-15 @ 11:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0