good days

heeej, förlåt för jag inte blogga igår men kom hem å jag vet inte riktigt vad jag gjorde men jag tror jag åkte med tova å jonte å martin, sen skulle jag på dans igen i 2 timmar(jazz å modern) och efter det åkte jag hem å duscha och 3 minuter ringer tova å säger att dom kommer så fick ju torka håret och sen gå uut, va ute till typ halv 10 sen gick jag hemm :)
 
idag va de skolkort, uuusch va hemskt !, men kan inte bli dåligare än förra året iaf..
lägger upp litte bilder ikväll för har bror mins dator nu så.. 
 
har kalas ikväll med pappas släkt också, men ska att hinna :)
 
pusss
 
bild på mig å isabell från förra kalset, saknar min älskling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0