manga/animee :)

hejhej,

inte gjort nåt idag heller ^^
vad är de med mig !? sitter hemma som värsta skugsmusen xd
haha men nu har jag ju gjort absolut ingeet !!
det va några på skolan idag som inte var manga utan animee eller vfan ? xd


det va kul för man skulle göra typ ett hus med tak och ett X på men man fick inte korsa och inte släppa pennan å inte gå tillbaka på samma linjen ^^, han visade oss hur man gjorde 2 gånger var hur enkelt som helst man fatta inge :P



imorgon är de ju dans iallafall så har jag nåt och göra, ska höra med pappa om han ska till gymmet sen så kanske jag kan hänga med :d

hejdå :*

Bild Från Mariestad tagen av mamma.
för er som undrar vad jag har för kamera är det en
Nikon D3100 !





Kommentarer
Postat av: Freddan

Ikväll kan vi gymma om du vill bruden :)

2012-02-08 @ 08:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0