hehehehe

halou, idag har det vart tråkig skoldag !
hade först svenska pratade dialekter och kollade på en film i en halvtimme, sen så hade vi no/teknik där skulle vi bara skriva vad vi tyckte om dom andra i våra grupper som vi hade, sen så va det cabarét i typ 1 timme,
sen hade vi spanska där vi bara hade frågesport, sen hade vi elevens val, gjorde ingenting, typ städade och fick måla några korgar sen slutade vi tidigare(syslöjd) å sen hade vi roligt matteprov !,
Efter skolan klockan 6 så mötte jag Sara,Nora,Maja,Karolina,Ebba,Lina och kollade på fotboll(:
så nu sitter jag hemma å latar mig, imorgon ska jag kanskse med sara och köpa lite grejjer och hänga på när som slutar 9:an, ingen aning om vad men hittar väll nåt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0