15 dagar:)

dag 1- 10 sanningar om mig själv+bild
dag 2- någon som alltid får mig att le
dag 3- min absolut bästavän
dag 4- någon jag älskar väldigt mycket
dag 5- en bild som betyder mycket för mig
dag 6- 10 personer som betyder mke
dag 7- mitt senaste sms
dag 8- vad kärlek betyder för mig
dag 9- En äkta vän
dag 10- 3 st killar som ser bra ut
dag 11- något jag saknar
dag 12- 1 kille som betyder mycket
dag 13- min favorit plats på jorden
dag 14- något jag ångrar
dag 15- min senaste pojkvän




tänkte börja med dennaa :)
börjar nog imorgon ! '

iaf så har jag duschat imorse och snart blir de belgiska våfflor, gottt.
men ja, blir väll att vara hemma å sitta och nysa osv. :(

men hoppas ni får en bra dag iallfall !
puss


haha arkivbild på mina favorittjejoooor !
saknas några men !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0