sorry dudes !

heej, förlåt att jag inte bloggat på en lång tid men har vart med kompisar och det har vart marten och sovit över och grejat :)
men på marten köpte jag iallfall ett armband till hampus ooch ett iphoneskal :)
inte så mycket men på kvällen så mötte jag tova fanny ricky mattias å hampus för vi skulle äta på bella rosa för o fira hampus, sen gick vi hem till mig och sov över till idag, det tog en långlång tid att städa !
jag å fanny sov ingenting och vi trodde vi skulle somna först :D
men det hålldes ju på mycke vi skvätte vatten på varandra så tröjorna va helt blöta och ah jag vet inte riktigt vad vi gjorde :) men kollade på lite film å sånt men . haha hoppas ni orkar läsa men , ågud klockan är bara halv 10 det känns som hon är typ2 !
sen ska jag kansake va med fanny igen :)
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0