slapp dag

heluu, skolan idag har gått braa, efter skolan har jag inte gjort något, skulle kanske träffa tova men får see,
annars har jag inte gjort så mycket, klippt min egen lugg hehe, blev väll sådär men hade tråkigt, sen har jag inte gjort myycke, men ska snart äta å ringa min kära vän tova :)
 
 
skulle jag skriva föruuut, men det laggade..
 
ah iaf så träffade jag tova och vi gick ut å gick först 5 km, sen tog vi 3an, skööönt, har sån träningsvärk i magen och låren sen dansen ocksåå... sen hos tova tog vi en vaarm dusch med deras nya dusch, asgoo.
nu ligger jag i sängen och är verkligen astrött så ska försöka blogga hos tova imorgonn, pusshejjj <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0