Gokväll

Hejhej allihopa, den här helgen har varit så otroligt bra! verkligen en av dom bästa på länge ! 

På fredage gick jag med Victoria till ca 4 sen lite senare mötte jag Ida, Clara fiola Louise lova, vi gick ut på tivolit och där mötte vi oxå några andra, åkt några karuseller , virvelvinden snurrade ju dom  hela tiden! Kom hem ca 1 la mig direkt.


Igår så gick jag å Ricky å Hampus till Mathilda cirkus 8, och vi hade så kul, det syntes säkert på bilderna också, vid 11 gick vi ut till tivolit som låg rätt nära, jag och Martin åkte den vörsta karusellen och jag han inte lägga ner min mobil så hade panik att jag skulle tappa den. Var hemma typ 1 igår med, dom stängde ju tivolit vid 12 som var lite tråkigt :/ 

Längtar till nästa år redan , mamma har prövat gjort en frapino så får smaka på den nu , bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0