Länkning ?

Ursäkta mig för att jag inte har bloggat, men skolan har verkligen tagit upp min tid, och sen efter skolan så tänker man ju på kompisarna. Så det kommer inte bli så bra uppdatering på ett tag nu. Har inte tid helt enkelt !

men idag har jag vart lite med Fanny,Oscar,Tova,Henrik,Arwid :) !
Vi kollade på the grudge men alla skulle typ hem så han inte se så mycke av den :/
sen ska jag till mariestad t helgen. ah då vet ni de, ^^)

sov gott kram !

här har ni några bloggar som jag brukar kolla in :) !

www.fokis.se
www.zarish.blogg.se
www.tildeschooning.blogg.se
www.fannydanielsn.blogg.se
www.moatova.blogg.se
www.heestmupparna.blogg.se

www.emeliecassandra.devote.se
www.columbuscolumbus.blogspot.com

säg till om ni vill at jag ska länka er ! :)


Kommentarer
Postat av: Tova

NY!!!!

www.glamurosa.bloggplatsen.se :)

2011-09-10 @ 12:25:16
URL: http://www.glamurosa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0