marteeenn :D

hejheeej :)

igår -

igår va jag med tova !
fick se hennes nya hus som var urgulligt !
sen så skulle vi va med några men dom hade fotbollsträning,
då cykla vi till tegner !
sen så stog typ hela fotbollslaget runt mig å tova å ja ..
sen så skulle dom typ cykla till ett annat ställe å då cykla jag å tova också
det va jättepinsamt för typ alla killar cyklade runt oss å trixade å allt ^^)
men då kollade vi på träning till 7 ungefär..sen cyklade jag hem,
jag fickl seedan skjuts till tova och vi myste lite :)!
skulle igentligen vara med oscar henrik och alex men de blev inget !



idag -

japp nu vaknade jag typ halv 8 och klockan är nu 9, ska möta Anna klockan 11 !
sen ska vi vell gå på marten liteå kanske åka några karuseller :D

bloggar nog mer ikväll !

puuss !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0