tivoli/hos tovaa !

tjaoo,

igår så mötte jag tova igår vid 11 så gick vi lite på marten, sen mötte vi oscar hampus ricky henrik och sen fanny :)
vi åkte lite på tivolit sen så skulle fanny hem å äta,
jag och dom andra gick till dilans men dom andra var inte hungriga
så jag och hampus delade på en pizza !
sen så gick vi till tivolit och då skulle dom andra hem så då åkte jag å tova virvelvinden
å jevlar va dom körde på för det va bara jag å tova som åkte !
båda våra mobiler åkte ur fickan och min åkte runt på golvet å herregud vi va nära på att åka av ^^
sen så åkte båda hem !
efter det så va de myskväll hos tova !
hade femkamp och åt ''hemgjorda hamburgare'' och kräftor :)
fast jag åt inga kräftor det va bara fanny å tova som gjorde de !


hejdåå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0