meandjulia

hejhej!

igår så gick jag ifrån skolan vid halv 2, gickt till fanny,
sedan åkte vi till göteborg !
tog ganska lång tid för de va en sån kö dit !
men när vi väl kom fram så gick vi på en resturang,
själv tog jag fläskfileé, klyftpotatis och bearneésås( hur de nu stavas ? )
va jättegoott !
sen så gick vi runt, va jättemysigt !
sen va det en ''mistletoe'' så då ställde jag å fanny mig å sjunga jb:s låt :d
i gick också till jultomten å gav honom en önskelista :DD

idag- vakna typ10, va jättetrött efter igår ^^
men sen gick jag till farmor å träffa kusin Julia !:)
vi har vell inte gjort så mycke men tagit kort och kollat på tv ^^

imorgon kanske jag ska gå med några på julskyltning :D
mysit :D

pusspusss.









Kommentarer
Postat av: julia

shiiiiiiit , va snygga vi e :D <3

2011-11-26 @ 21:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0