mondaay !

tjatja ;)
idag så va jag först med tova sen kom oscar och fanny till oss sen så skulle vi möta ricky på ica !
så då gick vi dit men så skulle fanny ha fotbolls träning så gick tova å fanny till tova,
jag och oscar gick sedan till ica och då va mattias också där så då gick jag oscar matte ricky..
till tegner å kollade när fanny spelade fotboll !
Sen skulle jag hem å träna på spanskan :)
känns som jag kan ganska mycke nu, den är till på fredag så hoppas de går bra nu :D
sen så sitter jag nu vid datan å lyssnar på musik å så :) !


pusss

-dagens outfit-





Kommentarer
Postat av: Anonym

Sötast!

2011-10-10 @ 19:01:07
Postat av: Anonym

tack vem ? :)

2011-10-10 @ 20:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0