senaste inköp

helu nu är jag nog i turkiet och gör något skoj :)
här är lite saker jag köpt på sista tiden..
 
Denna gråa t-shirten har ni säkert sett på nån bild eller i någon video!
 
-gina tricot-
 
 
Denna köpte jag i när jag,isabell och mamma var i grebbestad.
 
-vila-
 
Dessa köpte jag i karlstad med fader, kommer inte riktigt ihåg vart men finns på nike´s hemsida :)
 
-intersport-     i think
 
 
domma underbara shorsten köpte jag också i Grebbestad, såå fina, 
 
-CC-     something like that
 
            borstarna fick jag från mamma       boken köpte jag i göteborg på stationen
                                                                             -pocket-shop?- the fault in our stars
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0