EbEmIsToFaCe

hejhej :)
idag har jag vart på medis å kollat lite på genrep :)
då va man med Emma, Ebba, Fanny, Tova, Isabelle ! :)
sen så gick emma å ebba så då gick vi 3 till donken å åt lite,
sen gick jag hem, åkte till åmål och jaaa,
först såå fikade vi lite med pepparkaka både mjuk å hård ^^
sen så spelade vi nåt chinesisk spel å sen yatsy, jag kom 2 båda gångerna ^^
efter det gick vi till coop, å köpte köttfärs å krämferch (stavning???)
och åt nachos ååååå va gott, fick låna mormors ''björn-fitta''
haha goosig, vill ha en !
nu sitter vi å myser å kollar på barca mot madrid ! :)
love ya, puus. !<3
nu fick ni några bilder på miig :)
puss . ! mwaah eller hur säger man ?? ^
nån som kan hjälpa mig med smileyys ? ;)

Kommentarer
Postat av: fanny

har du skreve fel eller ? ^^

2011-12-10 @ 23:37:00
Postat av: Celine

vadå :P ?

2011-12-12 @ 19:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0