dag med tjejerna !

heey,.

idag har jag vart med Emma,Madeleine,Lisa :D
först gick vi till sporthälla och där mötte vi Marcus och Samuel, men dom tog typ en halvtimme på sig...^^
sen spelade vi fotboll och vi ägde ut dom, och jag spelade med bruten arm (aa' jaja ;)
sen har de ju vart så otrooooligt varmt ! ännu varmare under gipset också !
sen har jag suttit vid datan och det hände nåt så fick typ installera å massa skit :P

för att se vad jag lyssnar på nu klicka här ,den e bra !

vi hörs imorgon :D
hoppas ni haft en bra dag ! :)♥



bild togen nyss, dålig bild med cam ;3


Kommentarer
Postat av: fanny

är det ditt riktiga hår?

2011-07-21 @ 20:53:31
Postat av: fanny

är det ditt riktiga hår?

2011-07-21 @ 20:53:33
Postat av: Hanna Skattberg

Tack så mycket:D

Följa gärna bloggen via bloglovin:P

2011-07-22 @ 00:42:19
URL: http://hhannaskattberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

fanny - neej ;P <3



hanna - tack för vadå :p

okeej ;)

2011-07-22 @ 10:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0