grejs

hejhej :)

vart grymt idag !
först mötte fanny, ricky, mattias o tova :)
gick till fanny å satt å prata å greja, sen skulle typ alla hem å gud va det blåste :o
jag gick till bowlinghallen för skulle se kusin spela, sen så mötte jag mattias å ricky på mcdonalds !
satt där å mattias facerapeade min mobil i typ 10 minuter !
sen kom hampus och oliver, vi åkte hem till mig å lata oss, sen gick vi till ett spökhus,
uuusscch först gick ricky å oliver, sen gick hampus ricky å oliver, sen skulle i åka men alla sa typ att jag å mattias var fega så då gick alla sen när vi hade gått runt halva så sprang dom tillbaks så fick gå runt hela dreten,
fyfan va läskigt sen kom mattias bakom huset å skrämde mig :o
sen åkte typ alla hem :)

puss <3


Kommentarer
Postat av: juliaaah

snygga vi var på bilden (a

2011-11-27 @ 20:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0