tränat historia !

heeej,
har inte skrivit på en long timee...
men i måndags så var jag å sara kvar på skolan till typ 3 å tränade på historia å grejs.
på tisdag va vi i skolan ända till klockan 5 :o !
det va jättemysigt för det va mörkt utomhus och de va typ bara jag å sara i skolan å lärare å sånt !

sen idag hade vi ju historia prov men de gick ju ganska bra :)
måste göra typ svenska prov imorgon eller nåt..
sen på måndag måste jag göra religion å engelska eftersom jag har vart sjuk -.-
hata religion !

men imorgon vet jag inte, kanske blir å va med nåån !

puss


Kommentarer
Postat av: Freddan

Och lite senare imorgon kväll blir det väl lite pappamys också!

2011-11-10 @ 22:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0