dagerna

heeej,

i förrgår va jag på kalaset då, va ganska tråkigt ^^
va bara där i typ 1 timme sen åkte jag till mormor å kollade på idol, sen va jag så trött så jag somnade i soffan !
sen fick mamma väcka mig så gick vi å la oss i källaren !
sen igår så va vi i karlstad !
jag köpte ett
linne-99 k
r
jacka-999 kr

blev bara de eftersom jackan va så ''dyr'' och hade bara med mig 500 igentligen xd
sen så va jag med tova fanny alice ebba, mattias hampus ricky !
sen oscar å linus !
vi va lite på stan sen åkte vi hem till mig å kollade på film !
jag å ebba grejade mest i sängen å mysste men (aa'
efter det åkte ebba hem och  alice sen linus och sen oscar,
så det va bara jag å fanny tova ricky mattias !

vi va på tingvalla å grejade, det va så mörkt det va jätteläskigt ;p
jaja idag blir det dom bästa igen :D

hejdå

puuss
//har inte kameran här så kan inte ta kort //
gammal bild ..



Kommentarer
Postat av: fanny

det ägde på tingvalla!

2011-10-09 @ 20:59:04
Postat av: celine

hah ja men läskigt va de !

2011-10-10 @ 18:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0