scaryy

tjatja !
idag ahr jag vart med tova dååå
vi skulle baka chokladbollar till partajet imorgon men vi åt upp alla för det blev inte så många xd
sne så kollade vi på film -''det brinner''- den va jättelääskiig !
såg den för typ andra gången å de va typ 2 år sen jag såg den å skrek mer nu än förut !
det va jätteläskigt när jag å tova var ensama å så kasta 2 ungar nåt på fönstret å jäklar vad vi skrek !
sen så skulle jag hem :(
då åkte vi sen till team sportia när fader min jobbar å kollade på en cykel men känns lite onödigt att köpa en nu !
sen så skulle pappa träna då åkte jag o bror med men vi gick till bowlingen å träffade kusiner ! :)

ja de va de, kolla tovas blogg på våra bilder :D -'' www.tovasaga.blogg.se ''-

puuss

bild från läängesen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0