usch ...

hejhej,
vaknade 5 inatt å hade världens huvudvärk så skulle gå upp å ta en alvedon, kändes nästan som jag skulle svimma men sen när jag hade tagit vatten å skulle gå in till vardagsrummet så bara blev allt svart å jag typ kunde inte stanna.jag typ sprang fram, jag såg inte vart jag skulle gå .. men sen så sprang jag in i ett skåp och ramla på golvet och sen öppnade jag ögonen å allt var svart, såg bara nåt ljus som blinkade..sen kom pappa- vad va det som hände? ( för det blev världens smäll när jag sprang in i skåpet) och han bara var är du? å då låg jag ju på golvet, så fick han hjälpa mig upp och sen så fick jag ta alvedonen men hade fortfarande huvudvärk, och så hade jag slagit i huvudet i skåpet som blev ääännu bättre :/
men sen så  somnade jag iaf ..

pususs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0