gosig dag

halooy, igåår så åkte jag å emma å bada å det va ju ganska kallt.. sen så kom jonathan och hämtade oss så bytte vi om till jeans istället för det började ju blåsa, och sen åkte vi till mcdonalds och mötte Alexandra, Linus,Oscar,Amanda,Miranda, ah jag vet inte riktigt vilka de va, men så stog vi å prata sen så åkte vi typ ett varv å prata sen igen, å det gjorde vi typ 5 gånger haha, men sen hoppade emma över till linus, så då åkte jag å jonathan till ica å köpte en coola sen åkte vi till tegner och pratade igen, och sen åkte alla till dilans, och då kom också min bror med, sen typ åkte jag heeem :(,
idag skulle jag va med Emma tror jag :) 
imorgon blir de sara
och på söndag victoria ! :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0