fannniii

heej, inte bloggat på ett tag nu men inte orkat, va med fanny igåår.
det va jättemysigt, gick och köpte glass för de e så skönt väder, det va ju typ 17 grader !
mer kanske men jaa, sen mötte vi oscar och henrik :)
jag och fanny såg en katt också som typ följde med hos, jag döpte den till göran ^^
den typ klättra upp i ett träd så skulle vi få ner den så stod vi där ett tag men sen kom de ut en kärring å sa
- om ni går iväg så går den nog ner så gjorde den de haha men sen så gick vi hem till fanny men jag skulle åka typ direkt såååå.
idag har jag inte gjort något men ååå vad skönt med lov :D
ska nog va i säffle halva veckan å andra mariestad :)
puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0