NYÅR ! / 2012

heeej !

igår så åkte jag till Ebba Englund, var där med Ebba Sanström och Sara Rogne också !
först så satt i på rummet och pratade om olika saker/sjöng. Gjorde lite allt möjligt,
sen skulle vi äta, var jättegott !

Klyftpotatis och kalkon, med brunsås och lite grönsaker :)
det var jättegooott !
till efterrätt gjorde vi eget - sallad( banan,annanas,kiwi,melon och hallon)
och så blandade vi med choklad ^^

sen så när de va nyår ....
på tvn = okej nu räknar vi till 12 ! 1 2 3 4....10 11 12, ojj nu var de för tidigt, GOTT NYTT ÅR !
vi skålade och sen så fick jag världens skrattanfall när jag drack så det jag hade druckit flög ut på Ebba!
riktigt härlig start på det nya året, och efter vi druckit upp våran äppelcider så gick vi ut och
sköt raketer, blev endel ändå :)
sen så somna vi inte förns 8 på morgonen och sov till halv 1 ! :)




nu har jag vart med Fanny, Tova och Oscar lite, sköt några raketer och kollade på skräckfilm och lite
sånt men sen åkte vi hemm !

hoppas ni har ett bra nyår !



GOTT NYTT ÅR ! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0