Sare

halooo, hemma från sara nu. Sitter vid Sebbes dator och har inga bilder nu, men jag lovar att det kommer!
viiii åkte å köpte alla saker, tacos,jordgubbar,chips,godis, energidrickak, maaasssa saker för typ 500 ^^
men sen cyklade vi till sara och så lagade vi tacos och de, fyfaaan tror aldrig jag åtit så mycket, orkade ju inte jordgubbarna å glassen :/
 
men sen så kollade vi på film och myste med hennes 3 katter och hunden, sen gick vi ut till kosssorna och låg på höbalar..
 
ah vi gjorde massor, i morse hade vi vattenkrig också ^^
 
men nu sitter jag och äter jordgubbar och myyser, fyfan har ont i magen osv.. men imorgon ska jag va med Victoria :D
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: tjej brist på ider

hej om du snart skulle fylla år vad skulle du
önska dig då ?

2012-06-24 @ 15:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0