efter skolan

hejhej, idag på skolan hade vi tema-dag, ''må bra''
så först samlades vi tekniksalen sen gick vi till spegelsalen och gjorde typ några övningar och några killar fick skådespela , inte visste jag att vi hade såna talanger, Anna spelade in men ska självklart inte lägga ut eftersom dom inte ville , syynd ! :(
sen så kollade vi på en film om mobbade barn typ, och sen gick vi till by kyrka och sen pratade vi om tandhygien när vi kom tillbaka :)
sen har jag ingen aning vad jag ska göra men vill inte va hemma med pappa på fredagkväll så har messa fanny så får se om hon svarar ! (:
Showen igår va ju ganska bra, tog inga bilder, spelade bara in. Men har lite bilder från när vi gick till by kyrka som jag lägger ut ikväll :)


PUUUSSS

söta anna






Kommentarer
Postat av: anna

men usch celine! ;P <3

2012-03-09 @ 21:15:35
Postat av: Celine

haha du är så go <3

2012-03-10 @ 11:15:32
Postat av: Anna

hahah nej! <3

2012-03-11 @ 10:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0