Sara

heej,,
vid typ 9 vaknade jag av solen i ansiktet och jag orkade inte somna om så jag gick upp och gick in i duschen och nu är klockan halv 11, och Sara sover ju fortfarande !
igår iallafall la vi oss typ vid 3 :)
vid 2 gick vi ut till tingvallaskolan och de va otroligt läskigt men sen gick vi till mina kvarter om man säger så ?
och så gick vi bort på vägen så kom de en bil som körde i full fart vi blev jätterädda så sprang in i skogen sen så stannade den lite längre bort och spelade ashögt med musiken och typ gasa o de . men sen körde den förbi och fyfan va rädda vi va !
sen när vi kom in kollade vi på devils diary , en skräckfilm !
nu så vet jag inte vad som händer men ska kanske sova över med Ebba inatt, puss ! :*
det dampar med bilderna
maddi !
l
l
v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0