ledig dag?

Eftersom detta skulle bli som en vilodag från träningen så tänkte jag att det skulle bli hur skönt som helst att bara slappna av men så blev det inte, plugg plugg plugg, i ett ämne hade vi 3 läxor plus i engelskan.
Idag var det ju "tjejkväll" på stan också men jag ska nog inte ut, isåfall får det väll bli snart.
 
Tänkte gå in i duschen snart och slappna av lite men jag känner bara att livet är så bra just nu, hoppas inte det händer något dåligt snart bara för det.. men har positiva tankat till allt och jag känner redan hur jag har mognat sen 9:an, 
Sitter och lyssnar på Zaras nya skiva nu, min favorit är nog Secret och Weak Heart.
 
Go´kväll 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0